Stránky

neděle 19. dubna 2015

Ohlédnutí za prvním týdnem

Říkala jsem si, že by to chtělo nějak celý tento týden sesumírovat. Přiznám se, že celý týden nejím opravdu nic jiného, než to, co mám v jídelníčku, kromě jerky, které mám na chuť nebo proteinu. Piju výhradně čistou vodu, vodu s citronem nebo čaje s citronem bez cukru - ke konci týdne jsem měla i hořké kafe. Jídlo mi nechybí a chutě pozoruju až teď při vysokosacharidových dnech. Začátkem týdne jsem ani nepomyslela na nějaké sladké nebo cokoliv. Mojí velkou výhodou je, že nesedím celé dny doma a nekoukám na telku, u které bych se ládovala brambůrkami, takže si můžu dovolit jen jídla, která mám naplánovaná a nachystaná nebo si něco koupit, ale když už jsem se d toho jednou pustila, tak je teď moje vůle opravdu obrovská. Chci to dotáhnout do konce.

V prvním týdnu jsem vlnila níže uvedeným stylem..

PO - 50 g, ÚT - 100 g, ST - 100 g, ČT - 150 g, PÁ - 200 g, SO - 250 g, NE - 300 g.

Tento způsob určitě nezachovám do dalšího týdne, protože mi vůbec nevyhovuje, takže si na to ještě sednu, promyslím to a zkusím to nějak nakombinovat, abych zachovala nějaké vlnění, ale nemusela jíst v neděli 300 g sacharidů, protože to je prostě hnus :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat