Stránky

pondělí 4. května 2015

Ohlédnutí za třetím týdnem

Sacharidy byly dle jídelníčku následovně:

PO - 50 g, ÚT - 100 g, ST - 200 g, ČT - 50 g, PÁ - 100 g, SO - 150 g, NE - cheat day

Tenhle způsob se mi líbí mnohem víc, než dělat vlnu celý týden, To je na mě moc zdlouhavé a mám malou motivaci vydržet. Ale když vím, že za dva dny budu mít hned 200 g, tak proč v pondělí nevydržet 50 g? :)

Všechno je to v hlavě. Pokud si člověk dovolí jen na malou chvíli přemýšlet nad tím, že jeden kousíček onoho mu neublíží, tak povolí i v dalším kousíčku něčeho jiného. A ono se to pak už nabalí a proč  bych to vlastně měla držet, když to jídlo mi tak chutná a dělá mě šťastnu? Proč tohle někdo vůbec dělá, že se trápí, skoro nejí, hlídá si příjem - tohle platí i pro normální jídelníčky ne jen pro sacharidové vlny. Nemůžu mluvit za všechny, ale já sama to dělám kvůli sobě. Chci se někam dostat, něco dokázat sama sobě a být lepší, než někteří ostatní. Ano, mohla bych si o samotě doma sníst co se mi zlíbí a nikdo by o tom nevěděl. Jenže já bych to věděla, nedokážeme ošidit své vlastní tělo, ono moc dobře vnímá, co s ním děláme. Proto jsou vlny jen na určitý čas. Proto se doporučuje i v jídelníčcích co nejvíce střídat potraviny, dokonce i druhy olejů aby tělo dostalo různé živiny a nemuselo se přizpůsobovat pouze zaběhnutému stereotypu.

Tento třetí týden už šlo do tuhého, ale takový kousíček před koncem jsem se nevzdala a dnes jsem nastoupila do nového, posledního týdne těchto vln a i kdyby to nepřineslo úbytek váhy nebo cm, který jsem chtěla, tak můžu být na sebe hrdá, že jsem udržela jednou v životě silnou vůli a poslouchala svůj rozum a ignorovala chuťové buňky :)



Žádné komentáře:

Okomentovat