Stránky

pátek 1. května 2015

Den devatenácý

Dnešek mi dal zase pěkně zabrat, i když toho nebylo moc, tak mě chytly záda a nějak divně mě brní nohy :-/ snad se z toho do zítřka vyspím a všechno bude v pořádku. Každopádně dnes "jen" 100 g sacharidů, takže pohodička, zlatá střední cesta..

Snídaně:

Už je mi to blbý to psát pořád dokola :-D fotka musí stačit..



Taky je mi blbý to pořád opěvovat, ale když já se na každý ráno s touhle snídaní tááák těším :) bez tohohle už bych vážně nežila. Ale uvažuju, že zítra nebo v neděli si dám kašičku, ať mám nějakou změnu.

Svačina:

plechovka tuňáka v olivovém oleji
100 g rajčátek
plátek žitného chleba



Tuňáka jsem dlouho neměla a taky jsem ho snad nikdy nejedla takovou turbo rychlostí jako dnes :-D v mezipauze na kurzu a ještě po nás pak chtěli šílený výkony, no jsou normální? :-D asi jo.. :)

Oběd:

150 g kuřecího masa
nějak okolo 70 g kuskusu



Oběd byl zase rychlovka, ale změnila jsem koření, takže je to pro mě něco jakoby nového a méně ojezeného. Bez problémů to ve mně skončilo a já se ještě sháněla po kafíčku.. :)

Svačina:

vanička tvarohu
lžička skořice
lžička kakaa na vaření
lžička mandlí na plátky

Takže novinka, která by neměla obsahovat moc sacharidů, i když tam bude o něco málo více, než pouze u tvarohu se skořicí. Ale chutnalo to fajn a ty mandle tomu dodaly tu křupavost. A zase jsem přidala kafe, aby ho nebylo náhodou málo :-D

Večeře:

dvě nožičky párků (90 % masa)
100 g okurku



To jsem do sebe rychle nacpala a letěla jsem do vany, protože jsem se nemohla dočkat, až se naložím do teplé vody a nechám v zádech zase rozvinout nějaký ten zánět :-D ne, vzala jsem to letem světem, abych stihla i poklidit a pak už jen ležet, číst si a odpočívat.

Celkové hodnocení dne:

Nehledě na to, že jsem za celý týden naspala asi tolik, co bych měla mít naspáno za dva dny, tak byl dnešek vydařený a přesto, že jsem se do vstávání musela hodně nutit, tak jsem byla celkem probraná a dokonce jsem občas i něco vnímala.. Sice večerní bolesti mi kazí plány, ale nevadí, aspoň si trošku odpočnu.


Žádné komentáře:

Okomentovat