Stránky

pondělí 4. května 2015

Den dvacátýprvní

Neděle - cheat day.. Tak to mělo být a tak nějak na to prostě nebyl čas :( za neděli jen fotky, protože to nejde ani popsat :-D

Snídaně:


Na snídani jsem si dala nejdřív půlku banánu, pak jsem si šla zaběhat a po kardiu jsem si dala tuhle výbornou skořicovo-kokosovou ovesnou kaši s druhou půlkou banánu a dvěma jahůdkama.

Oběd:


Svačinu jsem dopoledne nestíhala, takže jsem šla rovnou na tuhle mňamku. Někde jsem objevila špagety ze špaldové mouky a omáčku bolognese s trochou hovězího, takže jsem k tmu ještě přidala 150 g krůtího. Bylo to vážně moc dobré, takže doporučuju :-D byla jsem přejezená ještě dvě hodiny po jídle.

Svačina 1:


Na kurzu jsme probírali jídelníčky, takže jsem pomalu začínala usínat, ale vzpomněla jsem si, že jsem si v sobotu koupila tenhle úžasný cookie.. Takže hezky kapučíno a sladkost.

Svačina 2:


Před lekcí TRX jsem dostala hlad a měla jsem s sebou tuhle tyčinku. No.. na to, jakou jsem na to četla chválu, tak mě to úplně zklamalo. Chuť neměla absolutně nic společného s Oreo a i přesto, že jsem měla už hlad, snědla jsem půlku a druhou už jsem nezvládla.

Večeře:


Večeři jsem jedla až někdy pozdě večer protože jsem ji neměla nachystanou a domů jsem se zase dostala pozdě. Takže na rychlo 3x míchaná vejce, cca 100 g sýra, trochu cherry rajčátek, suchary a hromada kečupu ;)

Celkové hodnocení dne:

Můj příjem byl někde hodně hluboko pod výdejem, ale cítila jsem se dobře. Svoje špagety jsme měla, takže jsem byla spokojená :-D jinak moc se mi líbí, jak každý ty jídelníčky tvoří trošku jinak. Asi je potřeba jít si svým směrem, nějakou zlatou střední cestou, nevybočovat někam vysoko nebo nízko. Ono to člověka hodně ovlivňuje, když sní o jednu svačinu víc. Sleduju o na sobě, jak v nízkosacharidové dny mám stále hlad a snažím se na to nemyslet, ale i tak jsem roztržitá a neustále se mi hlavu míhají obrázky nějakých jídel, které bych jinak snědla.



Žádné komentáře:

Okomentovat