Stránky

pátek 1. května 2015

Den osmnáctý

Včera vůbec nebyl čas, takže jsem nestihla zapsat svůj jídelníček, ale dneska to doženu ;) Měla jsem jen 50 g sacharidů na den.. Asi si už na to začínám pomalu zvykat, protože chutě i hlad občas jsou, ale nikdy netrvají dlouho a vždycky na ně zapomenu, nebo na to prostě není čas.

Snídaně:

Měly být dle jídelníčku ovesné vločky s vodou, ale já si to udělala po svém.. :)

40 g ovesných vloček
1x vejce
lžička skořice
nahoru jsme dala lžičku jogurtu a posypala mandlema a skořicí



Takový ošizený mugcake, ale všechno je lepší, než ty vločky s vodou, to prostě nechci už nikdy jíst. Je to dle mého názoru zbytečné, tělu to nedá tak úplně všechno, jak by mělo a nakonec je to prostě čistá hrůza a ráno se mi kvůli tomu nechce ani vstávat :-D

Svačina:

3x vejce na tvrdo
100 g okurku



Ehm.. v kanclu smrad jak o Velikonocích a dalo mi zabrat sníst ty tři vejce. Ale vážně to zasytilo a hlad pak nebyl, i když jsem se tááááák moooooc těšila na oběd ;)

Oběd:

200 g hovězího masa
100 g rajčat



Tohle byla pecka! Po dvou týdnech plus mínus kuřecího jsem se fakt konečně těšila na oběd a jak jsem s ním v práci machrovala :-D ještě teď, když na to pomyslím, tak se mi sbíhají sliny..

Svačina:

vanička tvarohu
lžička skořice



Už i tvaroh se na mě usmívá ;) Jak jednoduché a prosté a přitom je v tom tolik chuti a člověk pak nemá hlad..

Večeře:



Těžko říct kolik, protože jsem konečně nevařila já, ale byla jsem pozvána na večeři.. Vím jen, že tam bylo kuřecí, nějaký kus lilku, cuketa, koření a k tomu ještě tzatziki.. Prostě posvátná dobrota kterou jsem ještě neměla a moc za ni děkuju :)

Celkové hodnocení dne:

Byla jsem zase jako ten brouk, který si zpívá: nestíhám, nestačím, nestihnu to, nesvačím :-D nebo jak to je.. každopádně jídla jsem pojedla, hlad nebyl překážkou a večer jsem usnula utahaná jak mimino :)

Žádné komentáře:

Okomentovat