Stránky

středa 29. dubna 2015

Den sedmnáctý

4 hodiny spánku, 10 hodin v práci, hodina a půl na bruslích a hodina večerní přípravy jídla a večeření.. Na to, že nejsem vůbec vyspaná, nemám absolutně chuť nic dělat a motá se mi hlava, tak mám ještě energie na rozdávání :-D asi jedu z té jedné dobrůtky, co jsem ráno hrdě zblajzla a teď asi nepůjdu spát, možná si zahraju na spidermana, zachráním venku pár životů a pak se půjdu na hoďku vyspat před prací.. Jinak dneska 200 g sacharidů... YEAHHH

Snídaně:



měly být 4 kusy rýžových chlebíčků, ale když jsem viděla, kolik to obsahuje sacharidů, tak jsem si tam nacpala mugcake s banánem a bylo :) ráno jsem krásně zaplnila bříško a šla do práce o hodinu a půl dřív, než normálně..

Jednohubka:

Nějaká kolegyně zase slavila narozeniny a tentokrát už jsem nemohla odmítnout, takže minizákusek jsem slupla a hned mi bylo líp ;) samo, že jsem s ním v jídelníčku počítala..



Svačina:

2 plátky lisovaného žitného chleba
100 g sýra (já zrovna doma neměla sýr, tak jsem dala 200 g cottage)
1 kus papriky



Ten cottage mě tak zasytil, že jsem neměla hlad ani na oběd, takže jsem se musela donutit a něco pak sníst. Svačina pro obříky :-D

Oběd:

200 g kuřecího masa
nevím kolik celozrnného kuskusu



Kuskus jsem ani nepočítala, protože v jídelníčku bylo 200 g rýže, takže jsem nasypala a bylo mi jasný, že stejně všechno nesním (tady zůstaly ty sacharidy, který byly v jednohubce). Na tlačenku jsem to do sebe nějak dostala, ale hromada toho stejně zbyla.

Svačina:

dva plátky rýžového chleba



Na duhou svačinu jsem taky vůbec neměla hlad, až těsně před tím, něž jsem obula brusle, což už jsme nechtěla riskovat, takže jsem jela mírně hladová, ale myslím, že to vůbec ničemu nevadilo. Pořídila jsem si novou ledvinku na pití, takže jsem konečně nebyla dehydrovaná a mohla jsem myslet a cestu místo na velbloudy :-D kromě toho, sparing mě táhnul dopředu, takže jsem za ním vlála a moc jsem si neužívala ten smrad z vody a tak podobně.. budu si to muset někdy vynahradit ;)

Večeře:

2 nožičky 90% vídeňských párečků
100 g rajčátek
plátek žitného chleba



Večeře suprová, párečky byly vynikající, snad jsem nikdy ani tak kvalitní neměla.. Vážně doporučuju, místo masa. Nebo míst brokolice. Vlastně místo čehokoliv.

Celkové hodnocení dne:

Prostě si cukruju a ujíždím na dobré náladě, dnešek se snad ani jinak popsat nedá :) nestalo se nic zásadního, ale to ani neočekávám, takže jsem ráda za každý sluníčkový den plný sportu a jídla a stačí mi to k radosti..

BTW na bruslích zase dvacítečka :-P a nejsem na umření, parááda





Žádné komentáře:

Okomentovat