Stránky

pátek 24. dubna 2015

Den dvanáctý

Tak mi to krásně začalo ráno, těch 180 g sacharidů. Byla jsem šíleně natěšená na snídani a měla jsem proč ;) škoda jenom, že to nemůžu jíst i jako svačinu, oběd a rovnou pak i na večeři :-D

Snídaně:

40 g ovesné vločky
30 ml mandlového mléka
5 g chia
lžička skořice
0,5 balení bílého jogurtu
20 g datového sirupu
1x vejce



Prostě zase mugcake, ale tentokrát s tím sirupem byl boží.. Konečně pořádná vzpruha po ránu, abych zapomněla na chladivou noc.. Podle mě tohle jídlo vymyslel člověk, který se snažil vtěsnat úplně všechny živiny do jednoho jídla a tohle úžasný cosi mu z toho vzniklo, takže klobouk dolů ;)

Svačina:
200 g Hollandie
45 g jahod
10 ml mandlového mléka
žička skořice
30 g kakaových polštářků



To byl teda nápad. Všecko krom polštářků jsem rozmixovala a dala do vaničky, jenže to bylo moc tekuté, tak jsem to šoupla do mrazáku no a dnes jsem neměla na sváču nic jiného, než zmrzku ;) byla fajn.. škoda, že do ní nezbylo víc jahod.

Oběd:

150 g kuřecí maso
50 g celozrnné rýže
100 g červené papriky
50 g mozzarelly s bazalkou



Mas jsem nakrájela na kostičky a naskládala vedle sebe na gril, potom jsme na to šoupla plátky mozzarelly a nechala zapéct. Na grilu jsem pak ještě udělala papriku a bylo hotovo.

Svačina:

1x celozrnný bochníček
1x balení kvalitní hovězí šuky
150 g karotek



Druhou svačinu jsem neměla moc naplánovanou, tak jsem v obchodě popadla, co mi padlo do oka a v autě při honbě za nově vydanou knížkou toto všecko spapala. :)

Večeře:

150 g kuřecího masa
50 g celozrnné rýže
50 g červené papriky
100 g cukety



Takhle to bylo naplánované a dokonce navařené už ze včera, jenže dneska jsem fakt nestíhala a abych jen tak neseděla doma, tak jsem 20:30 naklusala ven a šla si zaběhnout 5 km. Takže na jídlo už jen tak vyzobávám maso a cuketu, ale celé to určitě nesním.

Celkové hodnocení dne:

Sacharidy mi úplně stačily, žádné negativní účinky nepozoruju, ale bohužel zatím ani moc těch kladných.. Tak uvidím, mám před sebou ještě další dva týdny, Teda tohle bude tvrdý boj.. Z toho běhu mám nohy a záda v jedné křeči, takže se poroučím s knížkou do postele a taky s odhodláním to dočíst, abych mohla načnout další ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat