Stránky

neděle 26. dubna 2015

Ohlédnutí za druhým týdnem

Ten druhý týden byl na jídlo o něco jednodušší, všechno tak nějak hezky plynulo a neměla jsem ani moc chutě. Občas jsem někomu záviděla řízek, pizzu nebo víno, ale po chvilce to vždy přešlo a já jedla jen a pouze podle jídelníčku, který byl na počty sacharidů stanoven takto:

PO - 50 g, ÚT - 90 g, ST - 100 g, ČT - 140 g, PÁ - 180 g, SO - 220 g, NE - 260 g

Po tom kolabsu minulou neděli už jsem nechtěla zažívat stavy šíleného přecpání a rvát do sebe jídlo horem spodem, takže teď se mi to myslím povedlo celkem srovnat. Přidala jsem do toho dost pohybu, takže nějaká efektivita tam snad byla. Jenže.. Já když něco chci, nebo něco dělám, potřebuju to mít hned, žádné čekání a jedna vlna týdně mě vyčerpává a k smrti nudí. Takže jsem se nechala inspirovat jednou nejmenovanou trenérkou a vyzkouším její jídelníček na dvouvrcholové sacharidové vlny. Co to je? To znamená, že za týden nebudu mít "nulu" pouze jednou, ale bude tam hned dvakrát. S chutí do toho a půl je hotovo, že :-D půlku vln mám za sebou a půlku ped sebou. Už se nemůžu dočkat na to, jak na sebe budu sama pyšná, že jsem to zvládla ;)

Pro ilustraci ještě níže přikládám svůj dosavadní výsledek. Jsou to tedy jen dvě fotky z dnešního rána. Je vidět, že nějaká věc se tam stala a tuky šly trošku dolů, nicméně asi se sebou nebudu nikdy spokojená, takže zařadím cviky na bříško a chci mít do konce prázdnin viditelné buchtičky :-P


Žádné komentáře:

Okomentovat