Stránky

středa 22. dubna 2015

Den desátý

Dneska 100 g sacharidů a já vstala s úsměvem na rtech a tím, že dneska mě nic nerozhodí.. No opak byl samozřejmě pravdou a já po chvilce v práci zjistila, že si musím zachovat alespoň část těch krásných myšlenek, jinak se zblázním :) a nejhorší byl dnešní všudypřítomný hlad :-D

Snídaně:

200 ml mandlového mléka
50 g ovesné vločky
30 g jahod
10 g mandlí



Prostě zase kašička, klasika.. Jsem zvyklá na sladké snídaně a ráno bez nich mi kazí celý den.. Aaale dneska mi to stačilo, ikdyž jsem to nezakápla sirupem :) čekám, až mi dorazí sirupek s minimem sacharidů, abych ho tam mohla lít po kilech..

Svačina:

60 g hermelínu
2x Knuspi Protein Bread
1x vejce



No nevím, žádná velká sláva.. Kdo má taky pořád co vymýšlet, když vaří (chystá) jen sám pro sebe.. :)

Oběd:

50 g kuřecí maso
fazole z půlky konzervy z nějaké zdravé výživy
100 g italského salátu z Lidlu



Fazolky jsou super, dokonce střeva všechno zvládají :-D pořád ještě frčím na dobrým úsměvu a taky ho rozdávám dál ;) a jde se na angličtinu..

Svačinovečeře:

1 balení Rio Mare pasta e tonno
100 g italského salátu
1x vejce



Ano, dneska jsem vůbec nestihla svačinu. Ale za to jsem se stihla nechat všelijak zvážit a přeměřit a poslechnout a zajezdit na kole. Nakonec jsem vyhrála jako nadprůměr a tradá, pustí mě k přijímačkám :-D takže jak jsem přišla domů, byla jsem tak hladová, že jsem vzala salát, mrskla ho na talíř, na něj vykydla tuňáka a nakonec přidala jedno míchaný jajco..

Celkové hodnocení dne:

Nebýt práce, tak je většina lidí šťastnější.. Bohužel, něco se dělat musí, a tak jsem celý den makala jak šroubek, abych dohnala včerejší dovču. To se mi povedlo, takže jsem se pak mohla soustředit na to, jak se nezabít v autě cestou na zátěžový test :) to se mi taky povedlo, takž tu teď sedím a přiznávám se k hroznému činu.. Na noc si dávám protein, protože kasein nemám a nic jinýho mi už do jídelníčku nevychází. Prostě chutě jsou potvory a zrovna tento týden :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat