Stránky

úterý 14. dubna 2015

Den druhý

Tááákže, pro dnešek to bylo rovných 100 g sacharidů. Pocity jako při menopauze. Střídaly se mi návaly horka a zimnice :-D Jinak probíhalo všecko jakžtakž v klidu.

Snídaně:

3x vejce
25 g polníček
1 kus Knuspi Protein Bread
5 g kečup Heinz



Konečně jsem si dopřála ten luxus a nemusela z vajíčka jíst jen bílky, takže pěkně míchaný s trochou kečupu, aby to nebylo vysušený, ale abych se vlezla do sacharidů. K tomu porce polníčku, no.. Myslela jsem, že ho nezvládnu, zase nějaká tráva po ránu, kdo by to pořád jedl, že :-D ale nakonec jsem to slupla ani nevím jak a cítila se zasycená.

Svačina:

1x tvaroh odtučněný
1x lžička skořice



Na sváču jsem se děsně těšila a měla jsem už dokonce hlad. trvalo mi hodinu, než jsem to do sebe mezi prací nastrkala a zase mi bylo fajn. Mozek začal pracovat a dokonce jsem si zpívala s rádiem..

Oběd:

150 g kuřecí maso
50 g celozrnné rýže
100 g cuketa

Tady, přiznám se, jsem včera udělala chybu a rýži navážila v ještě neuvařeném stavu, což mi došlo hned, jakmile jsem začla servírovat do krabiček a vyšlo mi na porci 115 g. Tak jsem to rychle napravila a bylo. Jíst to v jídelně, kde mají všichni bramboráky byl taky úchvatnej zážitek ale zatla jsem zuby a téměř všechno snědla :) no nejsem já šikulka?

Svačina:

78 g paprika žlutá
63 g okurek
30 g avokádo
20 g Beef Jerky

Foto nemám, ale tohle si asi každý dokáže představit ;)

Paprička a okureček.. zeleninka.. super.. Původně jsem chtěla nasadit zase 50 g Šmakouna ale nějak jsem se ho moc nenaučila ještě jíst a včerejšek mi s ním stačil. Takže teď už jen příprava na trénink a LET´S GO!

Večeře:

150 g kuřecí maso
50 g celozrnná rýže
50 g brokolice



Večeře proběhla ve fitku někdy mezi tréninkem (jestli se to tak dá nazvat) a kurzem. Bylo to uspěchané a nějak jsem neměla chuť ani hlad, takže jsem maso ani rýži nedojedla. Teď před spaním jsem dala kousíček Jerky a je mi fajn.


Celkové hodnocení dne:

Člověk by řekl jak těžký to bude nejíst nic kromě toho, co má v jídelníčku. Ale světe div se! Ono to jde! Krásně jsem odmítla nabízený nášup kolegynčina nedojezeného oběda i krásně vypadající a vonící bio snack z jablíček. Celkově jsem tedy dnes neměla ani moc hlad a krom návalů jsme se cítila fajn. Večer menší rozptýlení... :) a jdem do hajan



Žádné komentáře:

Okomentovat