Stránky

úterý 28. dubna 2015

Den šestnáctý

Dnešek byl zase velmi kritický. Pouze 100 g sacharidů.. Někdo by řekl, však co, vždyť je to dost.. Ano, ono je to dost, tělu to nějakým zázrakem stačí, ale když před Vás někdo strčí tohle (viz. obrázek níže), tak automaticky přestávám vnímat, jedu jen na volnoběh, tep se zrychluje, zorničky rozšiřují a od úst mi začínají kapat sliny.. 



Snídaně:

50 g ovesných vloček
voda
dávka proteinu



Tak tohle byl hnus první kategorie. Vodu jsem ohřála, zalila jí vločky a nasypala protein v domnění, že to buce chutnat jako bych pila protein. Nechutnalo. Tohle prostě nedoporučuju a příště to radši nahradím čímkoliv jiným nebo to dám odděleně, ale dohromady nikdy více..

Svačina:

100 g 30% Eidamu
100 g okurku



Ten jídelníček, podle kterého jedu, byl asi psaný na koho kdo nechce nic vymýšlet, takže to prostě jen nakrájí a sní. Možná to je důvod, proč mám najednou takový hlad. Tyhle jídla mi asi nestačí. Každopádně jedu dál.

Oběd:

200 g kuřecího masa
100 g rýže



Oběd byl hned poté, co přede mě někdo postavil ten dort, takže nacpat to do sebe chtělo opravdu velkou kuráž a zastavit dávící reflex a prostě polykat. Jako mávnutím hůlkou se mi to nějak zase povedlo a přibližně dvě hodiny jsem neměl hlad.

Svačina:

2 plátky rýžového chleba



Cože? To jako budu jíst jen toto a nic víc? No dobrá, no.. Takže sedám za volant vyřizovat věci a tohle nějak zvládnu při řízení. Po tom, co jsem to snědla, jsme měla hlad ještě větší..

Večeře:

200 g kuřecího masa
150 g dušené zeleniny
1x vejce



Konečně zase jídlo, už jsem hlady šilhala. Musela jsem si dát na dýchánku kapučíno, vodu a ještě mátový čaj, abych se nějak po svačin dolila aspoň něčím neškodným. Po večeři se cítím trochu nafouklá, ale to může být tím, že jsem ji jedla o půl desáté večer. Dřív prostě čas není a nebude.

Celkové hodnocení dne:

Z myšlenek stále nemůžu vyhnat jednu událost, ale už se mi z části daří na ni nemyslet, takže jsem schopná pracovat. Nemyslet na jídlo byl dneska vážně oříšek, ale já ho nerozkousla a nesnědla ;) nechala jsem ho hezky ležet, ať si tam shnije, mrcha jeden.. zatímco já to dotáhnu do konce a budu se celý měsíc držet jídelníčku :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat