Stránky

středa 15. dubna 2015

Den třetí

Dnešek stál za starou belu.. jídlo jsem nějak moc neřešila, takže to beru tak, že jsem dnešek nesplnila. ale jedeme dál, znovu a znovu se budu snažit, chce to jen mít víc času na přípravu jídla a nějakou fantazii. Dnešní plán byl znovu 100 g.

Snídaně:

3x vejce
1x Knuspi Protein Bread
5 g kečup



Snídaně vzhledem k dávkování sacharidů zůstala stejná jako včera, takže nic extra, ale zbouchla jsem všechno a zase jsem se cítila příjemně naplněná.

Svačina:

80 g tuňák ve vlastní šťávě
2x Knuspi Protein Bread
50 g zelená paprika



Tak tohle už byl malinko odvaz. Tuňáček je prostě mňamka a nesmí chybět, i když neobsahuje tolik omega 3 a 6 mastných kyselin jako některé jiné ryby, jenže když člověk ryby nejí, je rád i za toho tuňáka ;) pošmákla jsem si..

Oběd:

50 g celozrnná rýže
150 g kuřecí maso
25 g polníček



Oběd zase klasika, to stejný, protože jsem vařila na dva dny, takže jak jinak. Nedokázala jsem to do sebe nacpat, takže necelá třetina letěla do koše.. :(

Svačina:

250 g tvaroh odtučněný
3 g skořice



Sváča papaná na hodině angličtiny super, chutná to prostě a krásně to zasytí.. co k tomu dodat..

Večeře:/Celkové hodnocení dne:

No, ta měla být, byla nachystaná, ale nějak mi nevyšla :( po tréninku, kdy jsem se potila jak u maturity jsem měla nějaké zařizování a domů jsem přišla až kolem desáté a to už jsem si řekla, že je celkem dost pozdě do sebe cpát zase nějaký maso s rýží. Takže jsem se odbila pár kousky Jerky a dvěma plátky mozzarelly. Na zítřek jsem nestihla uvařit, tak uvidíme, co se bude dít :) ale něco do sebe nahážu a tu 150-ku dám i kdybych měla olizovat zdi :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat