Stránky

sobota 25. dubna 2015

Den třináctý

No.. To byla teda fuška dneska.. Mělo být 220 g sacharidů, ale myslím, že před 200 jsem se nedostala. Rovnou řeknu, že svačiny jsem dneska úplně vynechala, stejně bych je nestíhala. Měla jsem to špatně naplánované a sportem jsem se tak zřídila, že jsem pak doma jen nepřítomně hleděla do zdi.

Snídaně:

200 ml rýžovo-kokosového mléka
55 g ovesných vloček
60 g banánu
5 g strouhaného kokosu
5 g datlového sirupu
15 g mandlí



Udělala jsem si tak dobrou kaši, že by se za ni nemusely stydět ani kuchařky ve školní kantýně. Když jsem dojedla, tak jsem přemýšlela, co do sebe ještě nacpu, ale nakonec se mi to rozleželo v žaludku, takže toho bylo akorát. To kokosovo-rýžové mléko je vážně pecka, asi ho budu kupovat častěji.

Oběd:

1 a 1/5 hrnku celozrnné mouky
2 žloutky
500 g tvarohu
špetka soli



To je recept na šíleně dobrý tvarohový knedlíky, který jsem dneska vyráběla po mém 20-ti kilometrovém výkonu na bruslích. Dala jsem do nich jahůdky a pár borůvek. Přelila jsem to půlkou jogurtu a horkými rozmixovanými malinami. Štěstí, že jsem měla dneska takovou chuť na sladké, protože kdybych si udělala zase maso, tak bych neujedla ani 100 g sacharidů.

Večeře:



Po šílených křečích a jednom filmu, který jsme moc nevnímala, jsem usoudila, že mám asi ještě hlad, takže jsem si dala další 3 knedlíčky tentokrát s celým jogurtem a teď jsem přecpaná, takže asi prasknu.

Celkové hodnocení dne:

Co se jídla týče, tak to jsem vyloženě odflákla, ale zase na druhou stranu musím říct, že to za to stálo, protože ujet poprvé na bruslích 20 km v kuse a sama, to chtělo vážně kuráž. Poslední kilometr byl vyloženě jen o modlení se, aby mě nohy nezradily, protože jsem přestávala cítit prsty na nohou a záda byla v šílené křeči. Nakonec jsem nějak dojela k autu, kde jsem spořádala 5 špaldových sušenek a nasypala BCAA, abych se zítra mohla hýbat. Zvládla jsem to a už teď se těším, až zase překonám sama sebe a pojedu dál a rychleji :)

Žádné komentáře:

Okomentovat