Stránky

pátek 17. dubna 2015

Den čtvrtý

Dneska jsem si jela ne 150 g sacharidů. Už celkem pohodička, klídeček a piánko.. ikdyž jsem zase nestíhala.. jak já to dělám, to vážně netuším..

Snídaně:

100 ml mandlového mléka
50 g ovesné vločky
lžička skořice
150 g jablko
10 g kešu ořechy



Tak tato snídaně už byla vydatná. Je to něco, co jsem byla zvyklá snídat každý den a co mi prostě jede.. dobrůtka největší :)

Svačina:

125 g mozzarella
50 g Šmakoun mexico
300 ml vody
150 g pomeranč

//foto zase není, nestihla jsem :(//

Z vody a pomeranče jsem si udělala smoothie a popíjela a k tomu přikusovala mozzarelku a šmakouna - ten už mi leze pořádně krkem, ale co mám dělat, jíst se holt musí a ty bílkoviny nevím kde jinde nahnat

Oběd:

150 g kuřecí maso
50 g celozrnné rýže
50 g zelená paprika



S obědy mám trošku problémy, jak si nestíhám vařit, tak jím to stejný a už to tam prostě nenarvu, ani kdybych já nevím co.. Ale kupodivu ani moc nemívám hlad.

Svačina:

3 kolečka kuřecí šunky
1x vařené vejce
100 g hroznové víno bílé



Tady jsem nahnala ty zbývající sacharidy a pohádka až do večera.. bez hladu..

Večeře:

Měla být :-D nachystala jsem si půlku tofu s ledovým salátem a polníčkem a okurkou, no ale.. vzhledem k tomu, že chodím domů tak pozdě a sacharidy mám splněné, tak si na noc dám jen...



Celkové hodnocení dne:

V práci to byl nářez, po práci to byla sranda, pak to chvíli byl relax, pak jako vždy nestíhačka a konec večera celkem fajn ;) Jídlo jsem prostě jedla a nejedla (nejedla jen ten oběd a toho tak zbylo jen málo) a pak jsem řídila a .. :-D no stihla jsem i nakoupit třeba bílé jogurty nebo okurek nebo banány na zítřejší snídani..  Už teď se jí nemůžu dočkat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat