Stránky

pondělí 13. dubna 2015

Den první

Na dnešek jsem si naordinovala pouze 50 g sacharidů a taky jsem podle toho celý den jedla. Jen občas, když mě chytla mlsná, tak jsem si dala kousíček Jerky. 

Snídaně:

3x vaječný bílek
1x celé vejce
100 g brokolice



Po měsíci, kdy k snídani nejím prakticky nic jiného, než ovesnou kaši, byl tohle očistec. Sníst poprvé v životě zeleninu k snídani dá člověku zabrat,ale nenechala jsem se odradit a do práce jela s nadšením, protože "já jsem teď přece v dietě.." :)

Svačina:

100 g okurku
25 g kešu ořechů
50 g Šmakoun mexico



Tahle kombinace byla kupodivu celkem fajn a do oběda jsem se cítila najezená. Samozřejmě, že jsem mezitím snědl nějaký kousek Jerky :-D

Oběd:

150 g kuřecí prsa
100 g brokolice
100 g cuketa
1 x vejce vařené



Obídek byl super, miluju cuketu, i když celkově té zeleniny mohlo být méně. Tlačila jsem to do sebe a kromě jedné růžičky brokolice jsem poctivě snědla vše.

Svačina:

100 g okurka
50 g Šmakoun mexico

Tak už mi bylo líp, ale pořád ještě nacpaná od oběda jsem to s klidem snědla. Popravdě asi hoďku po svačině jsem začala mít hlad a ten měla až do večeře.

Večeře:


150 g kuřecí prsa
100 g brokolice
100 g cuketa
1x vařené vejce



Večeře stejná jako oběd.. No, zelenina už mi dneska leze krkem, ale snažila jsem se to tam nacpat. Bohužel tady se mi to už nepovedlo a zbylo několik kousků brokolice a i maso. Skrz bolest hlavy jsem chtěla tělu nějak pomoct a abych dodržela sacharidy, dala jsem si dva menší kousky avokáda.

Celkové hodnocení dne:

Kéž bych mohla říct, že jsem se cítila dobře. Dopoledne, když jsem byla v práci a ještě celkem nacpaná včerejší pizzou a créme bruleé, se to dalo, nic mi nechybělo. Po obědě se to začalo lámat a teď večer mě pěkně bolí hlava. Ale to bude tím divným počasím ;) Přišla jsem na to, že sníst 200 g zeleniny se opravdu nedá, takže příští pondělí musím udělat nějaké změny a snad to do konce vln nějak vychytám.




Žádné komentáře:

Okomentovat