Stránky

úterý 21. dubna 2015

Den devátý

Dnešních 90 g sacharidů už bylo malinko těžší.. ale všecko jsem krásně zvládla a den byl prostě jak z filmu. Všechno klapalo, já úsměv na tváři, protože ten tam mám jen o víkendech nebo odpoledne, když vím, že už jsem v práci byla a že už tam nemusím :-D

Snídaně:

30 g ovesných vloček
1x vejce
5 g chia
30 g jahod (ona to byla vlastně jen jedna)
0,5 balení bílého jogurtu
lžička skořice
10 g mandlí



Na tohle jsem se včera těšila celý večer jak malá :) a byla to super bomba takhle po včerejší padesátce.. Musím říct, že mugcake mě totálně nadchnul a to nejen chutí, ale i kvalitativně.. v jednom takovým prckovi je toho tolik, že Vás zasytí na celé dopoledne (což je pravda, na rozdíl od jedné nejmenované sušenky;)). Jen příště recept malinko pozměním a nechám ty vločky chvíli odmočit, aby to nebylo tak suché.

Svačina:

1x odtučněný tvaroh
5 g skořice



Klasika pro tento den. Nelze nijak komentovat, prostě je to dobrý, zasytí to a nutričně to doplňuje tabulku. BTW jsem to jedla u kadeřnice s napatlanou hlavou :-D

Oběd:

80 g vepřové maso libové
70 g kuřecí maso
50 g celozrnné těstoviny
50 g benátská zeleninová směs



Zase klasika, asi potřebuju mozek na něco jiného, než na vymýšlení jídel :-D vepřový zbylo ještě ze včera, tak proto obě masa..

Svačina:

60 g hermelín
2x Knuspi Protein Bread



Odpolední sandwich a jak se blížila 16-tá hodinka, začala mě chytat mlsná.. Vyřešila jsem to čajíkem a snědla sváču, ale stejně toho bylo nějak málo.. Tak jsem zatla zuby a přemýšlela nad tím, jak bych asi dělala stojky s plným břichem :-D (dneska jsem měli lekci stojky a hrazda, gymnastika hadr..).

Večeře:

150 g kuřecí maso
50 g celozrnné těstoviny
50 g benátská zeleninová směs



Tento chod se podával někdy po těch stojkách a před další hodinou (m)učení a bylo to to stejný co oběd. Zasytilo to, ale teď večer už zase loudím, co bych kde sehnala za hambáče nebo pizzu :-D ale zmákla jsem to a dala jsem si jen 50 g okurku a hrnek vody a jdu spát.. Jídlo nechám na zítřek :)

Celkové hodnocení dne:

Dnešek byl opravdu super, celkově jsem odpočatá, zkrášlená a něco jsem se snad i naučila :) kéž by mohlo být víc takových dnů, kdy člověk dělá vyloženě jen to, co chce a co potřebuje, né to, co musí. Kdyby bylo na dnešek víc sachrů, byla by to ultra bomba, ale i tak jsem to zvládla a hrdě můžu vstoupit do dalšího dne s pocitem klidu a míru a ... fííha, co to tam ještě je? ;)



Můj první mozol, který je jinde, než pod prstama, to si prostě žádá dokumentaci :-D




Žádné komentáře:

Okomentovat