Stránky

sobota 18. dubna 2015

Den šestý

Dneska odjezeno 250 g sacharidů, uaaaaa :-D bylo to těžký, mně je těžko a šlo to na tlačenku, ale nějak je to tam..

Snídaně:

200 ml mandlové mléko
50 g ovesné vločky
40 g borůvky
60 g banán
10 g mandlí
5 ml javorový sirup
30 g protein



Snídaně byla zajímavá.. vím, že by se protein do mléka dávat neměl, ale asi bych to jinak nedala.. takže všecko smíchat a nabuchat to do sebe. S menší asi pěti-minutovu přestávkou se mi to pak povedlo, tak jsem na sebe hrdá :-D

Svačina:

150 g pomeranč
150 g jablko
300 ml vody

//fotka je asi všem jasná, prostě přesnídávka :-D za jízdy to moc fotit nešlo//

Na sváču zase přesnídávka :-D jedla jsem po cestě na seminář a ještě pak hoďku na něm. Ale jsem za to ráda, protože čas na oběd byl až po čtvrté hodině a to už jsem měla celkem hlad.

Oběd:

200 g hovězí roštěné
nevím kolik cizrny
nevím kolik baby špenátku





Obídek jsem nevařila a radši jsem si někam skočila, ale udělala jsem dobře, protože to byla vážně vítaná změna po tom týdnu kuřecího, který už mi lezlo krkem.. Takže tato mňamka mě stála ranec, ale co bych nedala za kus dobrýho stejku :-D

Svačina:

1 x Muller milk kokos
10 ks špaldových sušenek



Vím, samý cukry, ale kde jinde to mám nahnat? Je to vážně těžké ujíst najednou takové porce. Ale mlíčko jsem si nalila do pressa a udělala jsem si z toho siestu s cigárkem :)

Večeře:

150 g kuřecího masa
70 g celozrnných těstovin
50 g benátská zeleninová směs



Zase to kuřecí.. já vím, já vím.. ale pořád jsou k tomu lepší těstoviny, než ta rýže.. tohle se celkem dá jíst a možná bych to i zvládla každý den. Tady ještě díky mé sestřičce, které mi to pomohla dotlačit ;) sice to tlačila do sebe, ale i to se počítá, no ne? :-D

Celkové hodnocení dne:

Na druhou véču jsem ještě chtěla dát protein, ale už to tam vážně nenacpu.. Je toho na mě moc a jsem ráda, že to tak nějak zvládám ujíst. Takže zítřek bude opravdová výzva :) ale já to zvládnu. Jídelníček už je existentní a myslím, že i celkem reálný, tak se do toho pusťme, ať mám ten týden konečně za sebou a můžu s klidným svědomím nastoupit do druhého :)

Žádné komentáře:

Okomentovat