Stránky

pondělí 20. dubna 2015

Den osmý

Poučení do dalšího týdne: nikdy nezpracovávej maso, který ti nevoní... :-/ ty bolesti žaludku ráno byly opravdu záživný.. no nic, dneska 50 g sacharidů a krom rána zbytek dne pecka ;)

Snídaně:

2x vařený vaječný bílek
2x celé vařené vejce
100 g cukety



Tento týden si s tím jídlem začnu trošku hrát, experimentovat a víc nad tím přemýšlet. Třeba nastrouhat cuketu, jsem se naučila, když jsem byla v Maroku, tam jsme to měli přístupné každý den. Je to mnohem lepší, než to pořád grilovat nebo smažit :)

Svačina:

1x vejce
100 g kedlubny
30 g protein

Sváču dneska nebylo možno odfotit, jako vždy, že :-D jen jsem prostě snědla vejco a kedlubnu.. Měla jsem k tomu mít šmakouna, ale ten mi moc nešmakoval, tak jsem nasypala protein :)

Oběd:

150 g vepřové maso libové
40 g celozrnného kuskusu (před zalitím vodou)
73 g cukety



Konečně zase změna a nebylo kuřecí, jooo :-D v Lidlu měli akci, tak jsme toho využila a naklusala tam.. Obídek bomba, ikdyž byl celkem pozdě a posunul mi všecky jídla.. no, nevadí :)

Svačina:

2x vejce
50 g okurek



1x kafe
100 ml mandlového mléka
2x špaldová sušenka



Po tom šíleným výkonu, který jsem si dnes oddřela, jsem si prostě musela dát něco sladšího, takže chvíli po obědě šlo kafíčko se sušenkama a pak teprve vajíčka s okurkem.

Večeře:

150 g vepřového libového masa
50 g cukety
100 g nějakýho salátu z Lidlu



Sice až před devátou večer, ale to vůbec nevadí, protože po kafi jsem probraná, takže spánek vidím nejdřív kolem půlnoci. Byla to jak jinak, než dobrota. Dneska mi všechno tak nějak chutná :)

Celkové hodnocení dne:

Po snídani mi bylo pěkně blbě, ale dávám to za vinu tomu smradlavýmu kuřecímu ze včera, co jsem měla na večeři. Aaaale, díky tomu jsem mohla práci opustit dřív a udělat si radost ve formě nových botiček a potom.. kdo by seděl na zadku a učil se? já teda ne :-D vzala jsem brusle a vyrazila vstříc stezce odvahy :-D a proč? Protože už když jsem se navlíkala u auta do bruslí, fučel tak silný vítr, že mi ukradl kapesník, shodil kšiltovku a pak i vytrhl sluchátka.. Cestou tam s větrem za zády jsem zvedla průměrnou rychlost a hrozně jsme se divila, jak mi to dneska jde.. to bude tím carnitinem, jsem si říkala.. Jenže ono houby, když jsem se otáčela, že vyrazím vpřed, zastavil mě vítr na místě.. A tak jsem celou cestu zpět bojovala s větrem o každé svoje kilo, a že jih je požehnaně :-D To jen tak pro představu, co se dá zvládnout i s 50s ;) žádný hlad, ani žádně chutě dneska nebyli, takže už se nemůžu dočkat na zítřejší snídani :-P



1 komentář: