Stránky

neděle 26. dubna 2015

Den čtrnáctý

Dnešních 260 g sacharidů jsem zvládla jako nic. Sice jsem kvůli brzkému obědu musela vynechat dopolední svačinu, ale naskládala jsem si to tak, aby mi všechno vyšlo. Další týden končí a já přemýšlím, jestli to má vůbec smysl takhle se trápit, všechno počítat, vařit a jíst striktně pouze to, co je v jídelníčku.. Potom se nad tím zamyslím a dojde mi, že to vlastně dělám pro sebe, posiluji tím tu část, která vždycky všechno vzdávala. Teď už se nikdy nevzdám bez boje a i kdybych měla odcházet odněkud jako poražená, půjdu s hlavou vzhůru, protože já se jen tak nevzdám! Bojte se mě :-D

Snídaně:

40 g ovesných vloček
20 ml rýžovo-kokosového nápoje
1x vejce
40 g jahod
lžička skořice
5 g chia
5 g datlového sirupu
60 g banánu



Opět, znovu a zase můj milovaný mugcake :-D není s tím moc práce a je to vážně luxusní ;) dneska jsem do něj zkusila rozmačkat banán a výsledek? Chuť to nijak výrazně neovlivnilo, ale připadlo mi to takové nadýchanější a vláčnější.. A navíc jsem tím nahodila sacharidy ;)

Oběd:

Poslední část tvarohových knedlíčků
1/2 bílého tvarohu
20 g horkých malin
20 g borůvek
lžička skořice



Tohle si taky nepřestanu vychvalovat. Určitě knedlíky zařadím do jídelníčku i poté, co dokončím vlny. Je to sladké a zdravé zároveň.

Svačina:

1x banánový Mullermilch
15 ks špaldových sušenek

Vysokosacharidové dny jsou prostě bezva, člověk se vlastně může cpát čím chce :-D na sváču sušenky, proč nééé, to si nechám líbit :) Někdy mezi kurzem a lekcí jsem to do sebe naházela a nějak jsem měla hlavu v pejru, takže foto zase nééénííí :-D

Večeře:

150 g kuřecího
100 g celozrnné rýže
100 g zelené papriky



Konečně zase najíždím na maso, už mi to dost chybělo :-D večeřím zase v deset, ale jinak prost nestíhám a něco do žaludku dostat musím, po tom výkonu, který po mně byl na crossfitu vyžadován. Na to, že jsem dneska vpila tak litr a půl, jsem byla dobrá, že jsem se tam neskácela :-D

Celkové hodnocení dne:

Četla jsem si, jedla jsem, cvičila jsem a něco jsem se naučila. Nemůžu si na dnešek stěžovat. Horší jsou lidi, kteří mě dovedou vyvést z mé horko-těžko nastavené rovnováhy pouze jednou zprávou. To mi pak chvíli trvá, než si zpět získám svoji sebedůvěru a ten hlásek v hlavě mě zase navede správným směrem.. Holt někteří lidi jsou blbci a srážka s takovým blbcem něco stojí, ale nikdy by to nemělo být moc.


Žádné komentáře:

Okomentovat