Stránky

neděle 19. dubna 2015

Den sedmý

Dnešek měl být 300 g sacharidů, ale.. tohle množství je pro mě prostě nereálné sníst, takže příští týden budu vlny měnit, vážně to nedělám kvůli tomu, abych se v sobotu a v neděli cítila jak balónek a nemohla absolutně nic dělat. Snědla jsem, co jsem snědla a dál se budu snažit upravit vlny tak, aby pro mě bylo reálné to do sebe natlačit.

Snídaně:

200 ml polotučného mléka
75 g ovesných vloček
40 g borůvek
75 g ananasu
10 ml datlového sirupu



Jako vždy, tohle byla prostě suprová věc, chutnalo to sladce a dodalo to šíleně energie.

Svačina:
1 kelímek gazdovského jogurtu
45 g borůvek
30 g proteinu
150 g jablko



Tuhle kombinaci jsem jen tak naházela do tabulek, ale waaaau :-D to byla dobrůtka.. všecko kromě jablíčka namixovat a takovou pecku jsem vážně nečekala :) jablíčko jsem přikusovala k tomu.

Oběd:

Měla jsem nachystané maso s rýží a ananasem, ale byla jsme plná ještě od svačiny a na kurzu se moc jíst nedá, že.. takže jak jsem dostala hlad, tak jsem si dala mňamku, kterou jsem měla připravenou na sváču a to byl rohlík s máslem a medem.. fííha, dneska tolik dobrot, to jsem si ani nezasloužila xD úplně jsem už zapomněla, jak takový rohlík chutná..

Svačina:

Tu jsem asi dnes nějak vynechala, nestíhala jsem a vůbec jsem neměla hlad.

Večeře:

150 g kuřecího masa
40 g celozrnné rýže
a asi tuna ananasu :-D



Dala jsem si oběd, ale nějak mi to nestačilo, takže jsem dojedla ananas, který byl nakrájený v ledničce, takže teoreticky jsem tu 300-ku zvládla, no vím já? 

Celkové hodnocení dne:

Dnešek byl fajn. Ráno brzo vstávačka, pak necelé 3 km běh se sestřičkou, na kterou teda ani v nejmenším nemám :-D klobouk dolů ségra ;) snad jednu budu na takové úrovni, jako jsi ty.. To jídlo se fakt s mým programem dneska nedalo :( štve mě to, ale přece se nebudu nacpávat, aby mi bylo špatně, o tom to vážně není..

Žádné komentáře:

Okomentovat