Stránky

čtvrtek 23. dubna 2015

Den jedenáctý

Pro dnešek to dělalo 140 g sacharidů které jsem zvládla myslím celkem dobře. Od rána zase dobrá nálada, kterou tentokrát nic nezničilo, a tak úsměvy pokračovaly :)

Snídaně:

40 g ovesné vločky
50 ml mandlové mléko
1x vejce
50 g jahod
10 g mandle
0,5 balení bílého jogurtu
lžička chia
lžička skořice



Mugcake :) asi jsem se zamilovala :-D tohle teď zařadím do jídelníčku na stálo, protože se to dá různě vyvíjet všemi chuťovými směry. Akorát teda dneska mi toho přišlo nějak moc, chvíli jsem se cítila opravdu nacpaně. Krásně mě potěšila ráno kolegyně, která kolegovi udělala dort a samozřejmě každému dali kousek. Koukala jsem na ten kousek chvíli očima děsně týranýho štěňátka, ale pak jsem se zatvrdila a zdvořile odmítla :) jsem prostě dobrá :-D

Svačina:

2x Knuspi Protein Bread
1x taený sýr linie
50 g jahod
2x vejce



Zase nic nóbl, ale zasytilo a nebylo mi po tom těžko. Prostě svačina do práce.

Oběd:

150 g kuřecí maso
65 g celozrnných těstovin
100 g italského salátu
50 g benátská zeleninová směs



Zase to kuřecí, aj :-D když já rybičky nepapám, tak co mám dělat.. Kuřátko mi chutná a jsem na něj zvyklá. Ta benátská směs už mi leze krkem, vlastně všechno už mi leze krkem :-D nejhorší je to každodenní vaření.. Ale stejně to nezdám :)

Svačina:

balení Cottage sýru
2x Knuspi Protein Bread
1x pomeranč

1x kafe s trochou mandlového mléka a dvě špaldové sušenky



Tak jestli jsem ráno byla nacpaná, tak teď jsem málem praskla. Asi vypít kafe a k tomu půl litru vody není moc dobrý, když si vezmu, kolik jsem toho ještě snědla.. ale bylo to fajn :)

Večeře:

150 g kuřecího masa
80 g italského salátu
30 g celozrnného kuskusu (před uvařením)
100 g okurky



Večeře zase formou fastfoodu, aneb vyklop to na talíř a jez.. Stejně jsem ani neměla moc hlad, ale když už tak už, no ne? V jídelníčku to je, tak to musí být i v žaludku.

Celkové hodnocení dne:

V průběhu někdy před kávou jsem měla zase velké chutě, ale ty se celkem srovnaly, takže zbytek dne už byl ok. .. Nejhorší pro mě dnes byla srážka s blbcem, viz. ten ranní dort. Kolegyně prostě nemohla pochopit, že mám dietu, že mám nějaký cíl, kterého chci dosáhnout, tak mlela něco o tom, jak je to zbytečné a že to nechápe.. Hodně lidí to nechápe. Hodně lidí se mě snaží potopit nikdo neuzná, že někdo jiný má v sobě to sebezapření a jde svou cestou. Takové situace, jako byla ta ráno, mě akorát nakopávají, dávají mi sílu. Protože vím, že za tvářemi těch lidí, kteří mi přejí neúspěch, se skrývá žárlivost. Never Give Up ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat