Stránky

čtvrtek 7. května 2015

Den dvacátýtřetí

To je tak, když člověk absolutně nestíhá.. Ale jsem šikovná a aspoň každé jídlo poctivě fotím :-D takže v úterý 5.5.2015 bylo 100 g sacharidů provedeno následovně..

Snídaně:



Klasicky mugcake.. nevím prostě jak jinak doplnit bílkovinu do snídaně, když nemám čas něco vymýšlet a večer nemám chuť na proteiňák.. ale tohle je přece nejlepší věc na světě :)

Svačina:


100 g sýra a 100 g okurku.. zdá se toho málo, ale on ten sýr je celkem sytý, takže do oběda se to dá vydržet :)


Oběd:



Rychlooběd v práci v podobě 100 g masíka, 100 g rýže a pár cherry na chuť.

Svačina:



Za jízdy, jak jinak :-D těsně před lekcí.. už jsme měla takový hlad, že jsme málem okousala volant :-D naštěstí prázdný žaludek byl rád alespoň za tohle a nechtěl to po fyzické námaze vracet zpět ;)

Večeře:


Jen a pouze maso se zeleninkou :) po cvíču super věc, aspoň se necítím tak přeplněná.


Celkové hodnocení dne:

Celkově už vlastně nevím, ale večer jsem totálně odpadla a nebyla jsem schopná se ani hýbat, ani nic udělat, natož sem něco napsat :-/ takže někde mezi prací a lekcí jsem zavítala do jednoho obchodního domu a koupila si na zkoušku těch pár věciček dole.. :) snad mi budou chutnat




Žádné komentáře:

Okomentovat