Stránky

čtvrtek 7. května 2015

Den dvacátýpátý

Takže, konečně jsem se dostala ke dnešku :-D posledních 50 g S.. jsem celkem ráda, že už to pomalu končí. Bylo to dost hektické. Do toho všeho vaření a jezení tolik aktivit, tolik míst, kde jsme musela být.. Ale ještě mám dva dny před sebou :) TO DÁM!!!

Snídaně:



Tohle měl být taky mugcake, jenže kolega nemá doma mikrovlnku, tak jsme to šoupli do trouby a.. Kupodivu se to skoro udělalo :-D jen vnitřky byly takové trošku řidší, takže to tam chce nechat trošku dýl, ale myslím, že i v troubě se to dá udělat dobře :) Zkusila jsem tam dát i lžičku jogurtu a bylo to o dost vláčnější a chutnější, i když nahoru jsme dala jen sirup bez sacharidů.

Svačina:



Typický tvaroh :) ale kromě skořice jsem tam dala ještě sirupek od My Protein a trošinku kakaa. Chuť byla zase někde úplně jinde a konečně na chvíli ukojený hlad.


Oběd:



Tohle asi zachovám, akorát to přesunu na večeře. Jíst maso se zeleninou mi úplně stačí, příloha není potřeba. Je to chutné a zasytí to. Co víc si přát? .. Cože? Pizzu? :-D to néééé...

Svačina:



Vajíčka a okurek opět za volantem, ale stihla jsem vyfotit ještě v kufru.. Jinak to bylo celý den v ledničce ;) začínám pozorovat negativní účinky jezení tolika vajíček denně. Prostě je to protein :-D

Večeře:


No ale tak tohle.. :) opět jsem měla hlad mezi svačinou a večeří, takže jsme snědla malou patičku chleba, ale pšššt ;) 100 g kvalitního masíka nad 90 %, 100 g sýru a 100 g okurku. Uff.. Tohle je teda porce pro pořádný chlapy. Díky hladu jsem to tam nacpala, ale necítím se nejlíp.. 300 g jídla najednou v žaludku a ten chudák neví, co s tím má dělat. Musím ho pak naučit co s tím má dělat, když mám v plánu veeeelké věci ;)


Celkové hodnocení dne:

Čtvrtek před pátečním svátkem je takový malý pátek. I přesto, že zítra mám v plánu vstávat stejně brzo ráno jako v každý pracovní den. Kdo něco chce, musí se holt obětovat, jinak nic nedostane. Takže přecpaná si jdu lehnout a zítra ráno pěkně vyklusat Lužánky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat