Stránky

sobota 2. května 2015

Den dvacátý

Tááákže, pro dnešek mělo být nějakých 150 g sacharidů, nicméně jídelníček jsem úplně zazdila a jinak chuťově to vydala jsem se vlastí cestou odhadu, co by tak asi mohlo plus mínus odpovídat :-D

Snídaně:

porce palačinek od Protein Works
asi 2 polévkové lžíce arašídového másla
trochu borůvkového sirupu od My Protein
bílý jogurt
4 jahody
150 ml kokosového mléka
lžíce mandlí



Původně to mělo vypadat úplně jinak, ale zapomněla jsem, že když rozmixuju jogurt, že je z něj tekoucí cosi :-D Chutnalo to tak nějak dobře, akorát mi tam trošku vadilo to burákové máslo, dodávalo to tomu chuť, jako bych jedla kypřící prášek. No ale něco jsem snědla a když jsem zjistila, že ta porce je obrovská, šoupla jsem zbytek taťkovi a jak mu to chutnalo :-D po snídani jsem se vydala na cyklovýlet, který byl vůbec první letos a doufám, že nebude poslední. Bylo strašně fajn vidět a cítit ty pokroky, kdy jsem schopná (sice pomalu) vyjet jakýkoliv kopec. Hrozně mi pomohlo i to, že jsem nejela sama.. Takže děkuji Honzíííí za výlet a příště jedem jinam ;)

Oběd:

přibližně 70 g celozrnných těstovin
150 g krůtího masa
60 g okurku
60 g papriky
půl bílého jogurtu
10 g dýňových semínek



Oběd byl tak trošku improvizace. Měla jsem hlad a už jsem nevěděla, co bych do sebe dala, takže jsem něco na rychlo ukuchtila a šla jsem odpočívat, protože na mě padla jakási únava. Jako by mi někdo zmáčkl tlačítko OFF a já prostě nemohla dál. Na štěstí to bylo jen chvilkové a já se odhodlala pokračovat ve svém plánu nezůstat sedět doma na zadku.

Večeře:

Ehm... sendvič? ve vlnách??? Nooo, proč nééé :-D



Sacharidama to určitě vyšlo. Přiznám se, že jsem z toho vaření už úplně odvařená. Vůbec mě to nebaví, nemám na to náladu a dneska, když jsem byla v Olympii, tak jsem si to prostě nemohla nechat ujít. Takže na večeři kuře Teryiaki ;)

Celkové hodnocení dne:

Určitě to byla chyba, dát si Subway, nicméně nelituju toho a kdybych byla odvážnější, dám si klidně ten 30 cm. Výlet byl strašně fajn a vůbec celý dnešek byl v pohodě, já s úsměvem na tváři, ostatní se usmívali.. Aaaaale :) zítřek bude teprve plný úsměvů.. zítra totiž můžu sníst cokoliv mě napadne a kolik toho budu chtít, takže už mám namyšlenou snídani i obídek  konečně vyzkouším nějakou tu Questku, ať mám co pomlouvat :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat