Stránky

čtvrtek 7. května 2015

Den dvacátýčtvrtý

Včera bylo 200 g sacharidů jupííí :-D To se někdo má, co? :) jen škoda, že jsme i jídelníček nedělala sama, určitě by to šlo vymyslet mnohem líp a chutněji :) no nic, už vím, do čeho příště půjdu a jen tak se toho nezaleknu.. Nachystám jídelák na celý měsíc a kdo ví, třeba v tom bude někdo se mnou a bude mě psychicky podporovat :)

Snídaně:




Co jiného než mugcake, že :-D ale tenhle byl vážně vymazlený ;) na něm byla celá půlka jogurtu, uvnitř kokos a mandle a politý datlovým sirupem.. mňamózní záležitost..

Svačina:


Zase 100 g sýra, 100 g papriy a dva plátky žitného chleba. Minulý týden jsem to s tím cottage teda vychytala líp..


Oběd:



200 g rýže a 150 g masa :) někde jsem sehnala tuhle super rýži, která je BIO a je složená z více druhý rýží. Je strašně dobrá, není vůbec suchá a dá se jíst samotná, což je její velké PLUS :)

Svačina:


Na svačinu byla v jídelníčku jen zeleninka, ale já jakožto nutriční poradce přece vím, že bez tuků se mi do těla nevstřebají důležité vitamíny, takže nesmí chybět 10 g mandlí :)


Večeře:


Tak teda tohle jsem si skutečně vymodlila :-D takový hlad, jaký jsme měla včera večer, jsem vážně dlouho neměla, Čekala jsem na večeři jako na smilování a jakmile přišla, nevěděla jsem kdy přestat. Naštěstí mám vše nakrabičkované, takže jsem jen ukradla z omelety asi půl vajíčka tomu, s kým jsem večeřela :) jinak jsem nic jiného neměla.. Ale snědla bych i mamuta, nemá někdo doma? :)


Celkové hodnocení dne:

Celkově bych to hodnotila tak, že mám dopoledne strašně moc sacharidů a na zbytek dne je to tak špatně rozložené, proto mám hlad. Možná je to taky tím, že tělo už na to kašle, nebaví ho nějaký vlnění a radši by spořádalo všecko, co se do něj vejde :) Jo a kdo si hrál na anglině? No jááá :-D kdo si hraje, nezlobí :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat