Stránky

pondělí 4. května 2015

Den dvacátýdruhý

Tento týden jedu ve stejném duchu podle stejného jídelníčku jako minulý týden, protože cítím nějakou změnu k lepšímu. Dnes tedy jako obvykle - 50 g :)

Snídaně:

Místo vloček s vodou jsem dala vločky s vodou, vajíčkem a trochou skořice. Nahoru bezsacharidový sirup, lžičku jogurtu a skořici.




Svačina:

Na sváču typický tvaroh se skořicí. Skořice probouzí metabolismus jako například chilli papričky, takže při redukci je určitě dobrým pomocníkem.




Oběd:

Krůtí maso s okurkem. Zase jsem měla hlad, takže v mezičase před obědem jsem dala ještě 12 g pytlík jerky.



Svačina:



Zase z jízdy, protože v květnu fakt nestíhám vůbec nic :-D takže tři vajíčka a 100 g cherry rajčátek a málem jsem sejmula motorkáře, který mě předjížděl cestou, na které neměl co dělat.. Stačí plná pusa a plný ruce vajíček a člověk nestíhá řadit.. :-D



Večeře:

Zase krůtí maso s okurkem. Už jsem měla hodně hlad a při vaření jsem snědla jeden lusk hrášku, ale víc ani ťuk.



Celkové hodnocení dne:

HLAD.. :-D tak bych shrnula dnešní den. Prostě už jsem toho přejezená, všechno pořád dokola a už to trošku nedávám, ale mysl držím pořád vysoko a snažím se nevnímat moc kručící žaludek. Jen ať si sáhne do zásob a snaží se trošku makat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat